آیکون واتساپ
TEL: 02155412101

WLL سیم بکسل نتاب به چه معناست؟

سیم بکسل نتاب در اتصال و کاربری بر روی تاور کرین ها نیاز به امنیت بسیار بالایی دارد. از کمیت های مکانیکی مختلفی برای مشخص نمودن قابلیت های کششی سیم بکسل نتاب استفاده می شود که این کمیت ها بر حسب ترکیبات آلیاژی فولاد بکار رفته در تولید و فرایند های سخت کاری حرارتی تغییر می کنند.

اولین و عمومی ترین کمیت که در مقایسه قابلیت های کششی سیم بکسل نتاب مد نظر قرار می گیرد تنسایل است. استفاده از تنسایل در بررسی کشش هر چند یک معیار مقایسه ای مناسب بوده اما به دو دلیل از نظر عددی معیار انتخاب سیم بکسل نتاب نمی باشد. اولا تنسایل سیم بکسل به قطر سیم بکسل ارتباطی نداشته و تحت تاثیر متریال و فرایند تولید قرار دارد که از این منظر به انتخاب قطر سیم بکسل کمک چندانی نمی کند. از طرف دیگر تنسایل سیم بکسل در مرحله پارگی کامل سنجیده می شود که معیار مناسبی برای انتخاب نمی باشد.

WLL سیم بکسل نتاب بصورت مخفف به مفهوم Working load limit می باشد. این کمیت هم تحت تاثیر سایز و قطر سیم بکسل تغییر می کند و هم در منطقه الاستیک سنجیده می شود بدین معنا که با حذف بار از روی بدنه سیم بکسل نتاب هیچ تغییر طولی صورت نپذیرفته است. WLL معتبر ترین فاکتور عددی در انتخاب و بکارگیری انواع سیم بکسل محسوب می شود.

سیم بکسل نتاب

TEL : 02155412101
Fax : 02155405978
Email: info [at] boxelco.com
Web: www.boxelco.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | General Boxel Corporation