آیکون واتساپ
TEL: 02155412101

مزایای اسلینگ های زنجیری به اسلینگ های سیم بکسلی

برای لیفتینگ بار همراه با جرثقیل و بالابر از انواع اسلینگ های سیم بکسلی و اسلینگ های زنجیری استفاده می شود. مزایا و معایبی برای هر یک از اسلینگ های زنجیری و سیم بکسلی می توان بر شمرد اما در کل استفاده از اسلینگ زنجیری به اسلینگ سیم بکسلی ترجیح داده می شود. در واقع هم طول عمر کاری اسلینگ زنجیری بالاتر از اسلینگ سیم بکسلی است و هم دارای قابلیت های منحصر به فردی است.

اسلینگ های زنجیری از زنجیر فولادی خشکه کلاس G80 استفاده می کنند که در سایز حداقلی 8 میلیمتر مورد استفاده قرار می گیرد و دارای مقاومت سایشی بسیار بالایی است. این در حالی است که در اتصال اسلینگ های سیم بکسلی از سیم بکسل فولادی با ساختار 6X19 و یا سیم بکسل نتاب استفاده می شود که هر چند مقاومت کششی بسیار مناسبی دارد اما به سبب ریز بودن قطر مفتول ها نسبت به زنجیر خشکه با سرعت بالاتری دچار سایش شده و طول عمر محدود تری دارد.

علاوه بر دارا بودن مقاومت سایشی و طول عمر بالاتر، قابلیت تغییر طول رشته های اسلینگ زنجیری تنها با بکار بردن یک عدد قلاب دانه گیر بر روی هر رشته از اسلینگ میسر می باشد. این قابلیت برای سیم بکسل و اسلینگ های سیم بکسلی وجود نداشته و در مورد اسلینگ های چند رشته اغلب طول رشته های سیم بکسل اسلینگ برابر می باشند و در زمان لیفتینگ قابل تغییر نیستند.

اسلینگ زنجیری

TEL : 02155412101
Fax : 02155405978
Email: info [at] boxelco.com
Web: www.boxelco.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | General Boxel Corporation